مقالات

کرم های ضدآفتاب الارو - الهه راهنما

کرم های ضدآفتاب الارو

کرم های ضدآفتاب الارو با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و تایید شده جهانی و فرمول اختصاصی آزمایشگاههای وناژ فرانسه با هدف حفاظت تخصصی از پوست در برابر آفتاب تهیه شده است.

هریک از کرم های ضدآفتاب الارو با یک فرمولاسیون کارآمد و متفاوت برای انواع پوست تولید شده که در این مقاله به معرفی انواع آن می پردازیم.

کرم های ضدآفتاب الارو - پوستهای حساس

انواع کرم های ضدآفتاب الارو

– انواع فلوئیدها:

با خاصیت جذب سریع و بافت نرم از بسته شدن منفذهای پوست جلوگیری می کند و در دو نوع فلوئید فیزیکال الارو و فلوئید وت فورس الارو وجود دارد.

– کرم ضد آفتاب فاقد چربی:

این کرم مخصوص پوستهای مختلط و چرب می باشد و پوست را در مقابل اشعه مادون قرمز و ماوراء بنفش محافظت می کند بدون اینکه آکنه و جوش روی پوست ایجاد کند.

همچنین در این کرم سبومین SB12 باعث متعادل شدن چربی پوست میشود که همین امر موجب پیشگیری از بروز آکنه می شود. این کرم در رنگهای بژ طبیعی، بژ روشن و بی رنگ تولید میشود و همین طور SPF آنها بالای 50 می باشد.

– ضد آفتاب برای انواع پوست:

این کرم برای پوستهای خشک تا معمولی مناسب است و همچنین دارای درماکسیل است که از پیری پوست و چین و چروک آن پیشگیری میکند و باعث آبرسانی پوست می گردد.

این نوع کرم از فیلترهای UVA , UVB , IR برای حفاظت از پوست بهره می گیرد. این کرم هم در رنگهای بژ طبیعی، بژ روشن و بیرنگ عرضه می شود و SPF آن هم بالای 50 است.

– کرم ضد آفتاب ضد لک:

این کرم با داشتن ماده قوی و موثر Belides انواع لکهای ناشی از نور خورشید را کاهش داده و از به وجود آن پیشگیری می کند.

از این نوع کرم بهتر است در بارداری استفاده نشود زیرا ماده ضد لک قوی در آن موجود می باشد. SPF این کرم هم +50 می باشد.

کرم های ضدآفتاب الارو - بژ

– کرم ضد آفتاب کودک:

این نوع کرم با مواد صد درصد طبیعی ساخته شده و از پوست حساس کودکان در برابر آفتاب محافظت میکند و آبرسانی لازم را انجام می دهد. SPF این کرم 30 است.

– کرم ضد آفتاب مناسب پوستهای حساس:

این کرم مختص پوستهای حساس می باشد که بالاترین میزان حفاظت پوست در برابر آفتاب را دارد بدون اینکه از فیلترهای شیمیایی در آن استفاده شده باشد. همین طور در برابر آب و تعریق مقاوم است و SPF آنها 30 است.

– کرم ضد آفتاب کرم پودری:

این نوع کرم در دو نوع مناسب برای پوستهای چرب و مختلط و مناسب برای پوستهای نرمال تا خشک تولید شده و سه رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و کاراملی دارد که SPF یکی 25 و دیگری 30 است.

– لوسیون افترسان:

این لوسیون جهت رفع التهاب بعد از تابش طولانی آفتاب یا سولاریوم و حمام آفتاب استفاده می شود. این لوسیون التهاب پوست را به سرعت التیام می دهد.

کرم های ضدآفتاب الارو - پوستهای خشک

SPF مناسب کرم های ضدآفتاب الارو

انتخاب SPF مناسب به رنگ پوست و مقدار تابش خورشید بستگی دارد. افرادی که پوست خیلی روشن دارند بهتر است همیشه از کرمهای ضد آفتاب با SPF50 استفاده نمایند.

افرادی که پوست روشن تا متوسط دارند می توانند در تابش ملایم آفتاب SPF 30 استفاده کنند. افرادی که پوستهای تیره دارند میتوانند از SPF 15 تا 30 استفاده نمایند.

نکات مهم انتخاب کرم های ضدآفتاب الارو

  1. خرید کرم ضد آفتاب را از مراکز بزرگ و معتبر و بصورت حضوری انجام دهید یا از سایتهای معتبر تهیه نمایید.
  2. کرمی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوستتان باشد.
  3. از تستر کرم ضد آفتاب در ناحیه ای از پوست خود استفاده نمایید تا رنگ مناسب را برای پوست خود بتوانید انتخاب نمایید.
  4. هنگام خرید کرم ضد آفتاب به تاریخ مصرف آن دقت کنید و از خرید کرم های تاریخ مصرف گذشته یا کرمهایی که رنگ و بوی آنها تغییر کرده است خودداری کنید.

مقالات مرتبط :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من